mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg og samboer har vært å sett i butikken babybest i dag. De hadde veldig billige vogner og utstyr. Hvis enn handler for 5000 får enn 500 i gavekort. Noen som har erfaringer med noen av vognene eller annet utstyr der?? Jeg er forresten 17+ 2 uker på vei. Er det tidlig å kjøpe alt utstyr da?Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå