Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Står på esken at dagsdosen er 5 dråper. Mener dem da 5 dråper spredd utover dagen eller 5 dråper på èn gang..?
Jeenie Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Her får junior dagdosen sin med D-vitamindråper ved morgenstellet, og får da alle 5 dråpene på en gang...
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hvordan gir dere da dråpene..?jeg bruker å trykke på tungen hennes 5 ganger, i håp om at d kommer en dråpe for hvert trykk?(Gjør jo det når jeg trykker på feks. hånden min med flasken...)
Luni82 Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Her gir vi også dråpene om morgenen. Holder bare flaska opp ned over munnen til prinsessa, så kommer dråpene ut av seg selv, en etter en. Bare å telle til 5:) Trenger ikke trykke...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hmm...jeg drypper 5 dråper i maten hans om morgenen, veldig enkelt=)
nutri Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 drypper 5 dråper på en teskje og gir i forbindelse med et måltid. Holder bare flaska opp ned. Ikke lurt å trykke inntil noe, for da kommer det gjerne større dråper. For mye d-vitamin er heller ikke bra.
Bellen^2 Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Junior likte ikke tran eller Eskimo da han var mindre, så da ga vi han d-vitamin dråper. Jeg talte opp 5 dråper i en medisinskje (sånn plastskje som man får på apoteket) og det sklei ned. Når vi begynte med fast føde prøvde vi igjen med tran/Eskimo, og nå smatter han det ned og synes det er kjempegodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå