Gå til innhold

Mulig jeg er svært dum, ang øyebryn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen tegner (!?!) de på. Betyr det at man barberer bort hårene da, eller er det noen som ikke har øyebryn? Ser det liksom ikke for meg, og skjønner ikke hensikten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ei butikkdame der jeg kom fra tegna de på..

Tror hu hadde så tynne bryna at hun bare barberte de av og tegna på nye..

Fy å stygt det var.. hver gang jeg var i butikken klarte jeg ikke å sjå hu i øya, blikket var som limt fast til de enorme og ugjevne buene som dekket mesteparten av panna hennes....

Skrevet

noen har jo veldig lyse/usynlige øyenbryn da, og da tenger de på hårene i en litt mørkere nyanse, uten at det ser tegnet ut.

kan se veldig bra ut, så lenge de ikke farger med for mørk farge, eller overdriver :)

Skrevet

Ja de tar vekk øyenbrynene og tegner på, de

gjør det vell for at de synes det er finere med påtegnet.

Men jeg synes ikke det er noe fint.

Skrevet

ikke særlig vakkert nei, da er det faktisk penere å få de tatovert.. alltid jevne og ikke så skarpe..

Skrevet

Eller la de gjøre det de trives med? Så lenge dere er fornøyd med deres, kan vel andre gjøre det de vil/er vant med.

Skrevet

Ja folk får gjøre som dem vil altså, var ikke slikt ment. Hadde bare ikke tenkt tanken.

Men når jeg tenker etter så hadde jeg ei i klassen på VGS som bestandig så veldig sjokkert ut (digre, linjalrette bryn fire cm over øynene)....

Nei til tross for fargeløse og noe ujevne bryn holder jeg meg til de jeg har.

Skrevet

må vel gå ann å diskutere temaet vel, makan til hårsårhet altså!

Skrevet

Er vel ikke hårsår jeg, jeg tegner ikke engang på brynene. Reagerer bare på at dere henger dere opp i det, skulle vel ikke spille noen rolle for dere hva andre liker/liker ikke.

Skrevet

om det spiller noen rolle er vel ikke et tema en gang, men det må da gå ann å lure på hvorfor man gjør det.. er jo så mye annet rart som blir spurt om her inne så hvorfor ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...