propp Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 reimadressen du er fin finere enn en drakt av lin sommer, vinter, høst og vår gullungen i reimadress hun går ny reimadress ja det er bra brukt reimadress, æsj, nei det vil vi ikke ha mange mødre om reimadressen prater slemme mødre uten reimadressen vi hater mange fine farger den har, rosa, blå eller rød som far hvilken farge skal vi velge rosa til pia, blå til helge har du små piker eller gutter kom til dib har du spørsmål om reimadressens attributter
Sjokomelk<3 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 *rister på hodet...* Du kan rime, men seriøst.. håper dette var ironi... mange mødre om reimadressen prater slemme mødre uten reimadressen vi hater Sikkert greit i den grunne bobla du lever i tror jeg
Lilly 79 Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Synes du hun var god til og rime??? OMG...
propp Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 *humrer og ler* Jeg vet ikke hva som er best, det faktum at mitt lille dikt ble tatt alvorlig eller at du synes at jeg er flink til å rime! Du får ha en vidunderlig dag videre:)
Sjokomelk<3 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Håper du får en bedre dag enn det du har hatt så langt. Så slipper vi flere dikt fra din side..
propp Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 kniven i skuffen, den er skarp ja der har vi gjort et kjempevarp den kutter og sløyer de som driver og skøyer kjefter og smeller ja det er nu det gjelder den beskytter de svake som en kjempestor drake ja for når den blir sint da flyr den i flint! Hvem har sagt at min dag ikke er bra?
mammatilpia Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Kjempemorsom! Jeg dytter den opp, til glede for nye lesere.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Dytter den lengre opp jeg.. til glede for dølle folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå