Gå til innhold

Dikt om Reimadressen


Anbefalte innlegg

Skrevet

reimadressen du er fin

finere enn en drakt av lin

 

sommer, vinter, høst og vår

gullungen i reimadress hun går

 

ny reimadress ja det er bra

brukt reimadress, æsj, nei det vil vi ikke ha

 

mange mødre om reimadressen prater

slemme mødre uten reimadressen vi hater

 

mange fine farger den har,

rosa, blå eller rød som far

 

hvilken farge skal vi velge

rosa til pia, blå til helge

 

har du små piker eller gutter

kom til dib har du spørsmål om reimadressens attributter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rister på hodet...*

Du kan rime, men seriøst.. håper dette var ironi...

 

mange mødre om reimadressen prater

slemme mødre uten reimadressen vi hater

 

 

Sikkert greit i den grunne bobla du lever i tror jeg

Skrevet

Synes du hun var god til og rime??? OMG...

Skrevet

*humrer og ler*

Jeg vet ikke hva som er best, det faktum at mitt lille dikt ble tatt alvorlig eller at du synes at jeg er flink til å rime! Du får ha en vidunderlig dag videre:)

Skrevet

Håper du får en bedre dag enn det du har hatt så langt.

Så slipper vi flere dikt fra din side..

Skrevet

kniven i skuffen, den er skarp

ja der har vi gjort et kjempevarp

 

den kutter og sløyer

de som driver og skøyer

 

kjefter og smeller

ja det er nu det gjelder

 

den beskytter de svake

som en kjempestor drake

 

ja for når den blir sint

da flyr den i flint!

 

Hvem har sagt at min dag ikke er bra?

 

Skrevet

Kjempemorsom!

Jeg dytter den opp, til glede for nye lesere.

Skrevet

Dytter den lengre opp jeg..

til glede for dølle folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...