Hiv o'hoi Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har brukt de samme flaskene i 13 uker nå.. (dr. browns) synes de begynner å bli en smule utbrukte nå, men noen små riper nedi bunnen osv.. (bruker selv. flaskebørste).. Hvor ofte er det vanlig å bytte ut flasker?
Beama Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg byttet aldri ut selve flasken, bare smokkene..
yasmina Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Bytter ikke selve flasken, bare smokkene...
Kamomille Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 bytter aldri flasker vi! Kun smokkene.... Flaskene går i oppvaskmaskinen!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 jeg har brukt de samme i 10-11 mnd nå, og har ingen planer om å bytte de ut.. smokkene er byttet ut et par ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå