Gå til innhold

Hvor "gamle ;)" er dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ser ikke ut som om du er en dag over 25 du Reveenka!

 

Så det så:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der fikk du deg en venn for livet, asså! c",)

 

Skrevet

Bare sånn at du veit det Reven så er du i tillegg meget fotogen!! Jeg har masse bilder av deg hvor du stråler! Hadde du hatt noe så nymoderne som en mailadresse, så kunne jeg sendt deg ett eksempel eller to!?!?

Skrevet

Duh, det er bare msn jeg ikke fikser(hve ER det for noe egentlig!?) - mailadresse har jeg såklabert!

 

Sender deg den adressen jeg - jeg har enda tilgode å se et bra bilde av meg selv.... det blir alltid noen rare, stive grimaser eller øya igjen eller trutmunn eller dobbelthake eller munnen full av mat eller noe annet utrolig usjarmerende...

 

Hva med en kaffekopp på Jessheim, hos deg eller hos meg en dag?

Jobber bare i morgen kveld denne uka - resten er fri(men må være hjemme når skolen er slutt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...