Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #26 Skrevet 18. september 2007 Du ser ikke ut som om du er en dag over 25 du Reveenka! Så det så:-)
Reveenka Skrevet 18. september 2007 #27 Skrevet 18. september 2007 Der fikk du deg en venn for livet, asså! c",)
♥Snulder Skrevet 18. september 2007 #28 Skrevet 18. september 2007 Bare sånn at du veit det Reven så er du i tillegg meget fotogen!! Jeg har masse bilder av deg hvor du stråler! Hadde du hatt noe så nymoderne som en mailadresse, så kunne jeg sendt deg ett eksempel eller to!?!?
Reveenka Skrevet 18. september 2007 #29 Skrevet 18. september 2007 Duh, det er bare msn jeg ikke fikser(hve ER det for noe egentlig!?) - mailadresse har jeg såklabert! Sender deg den adressen jeg - jeg har enda tilgode å se et bra bilde av meg selv.... det blir alltid noen rare, stive grimaser eller øya igjen eller trutmunn eller dobbelthake eller munnen full av mat eller noe annet utrolig usjarmerende... Hva med en kaffekopp på Jessheim, hos deg eller hos meg en dag? Jobber bare i morgen kveld denne uka - resten er fri(men må være hjemme når skolen er slutt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå