LivetErEnLek Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Sitter her nærmest i sjokk. Hat to barn fra før, ei på 14 mnd og en på 11 år. Ønsker oss flere barn, men hadde ikke tenkt å begynne å prøve før til sommeren 08. Hvis det ikke hadde funnets prevensjon, tror jeg at jeg hadde fått 1 barn i året, for jeg skal ikke mer enn å tenke på sex tror jeg før den sitter. Er lykkelig, skjelven og helt satt ut. Tenk jeg skal få en baby til :-)))))))))))
LivetErEnLek Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Takk, takk :-)) En polarisbaby høres ut som en vakker skapning ;-) Har nettopp tatt testen og pappan er ute og trener, så har ikke fått fortalt det til han enda. Lurer på hvordan jeg skal gjøre det... Noen forslag?
manonym Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer!!!! Har desverre ikke noe tips på å si det på en spesiell måte, jeg er en slik person som bare buser ut med det jeg, hehe=)
heisand? Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 brukte dere prevensjon men ble gravide?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Du må iallfall ikke si til ham at dib fikk vite det FØR ham...hehehe. Jeg fortalte det til naboen før husets herre kom hjem, han furter for det ennå...hihihi. (Og bebbisen er 8 mnd!)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Veninna mi lagde delig middag og dessert og kjøpte en søt body og pakket inn som han fikk da middagen og desserten var overstått.. Utrolig søtt synes jeg
LivetErEnLek Skrevet 15. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2007 ja, her var det p-piller. Men har hatt omgangsyken i forrige mnd og har hørt om at det skulle kunne sette ned virkningen av dem. Men er kjempeglad for denne spira jeg altså :-)) Det har vært den logiske og rasjonelle siden i meg som bestemte at vi skulle utsette prøvingen til sommeren (har nettopp begynt i ny jobb) Jeg ble gravid like etter fødselen av snuppa mi, men mista i uke 15. Har siden da hatt veldig lyst til å bli gravid igjen selv om vi ikke har prøvd.
imsdal med julesmak Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Skynde deg å bake en kake og skrive det på Finne sprittusj og en lys tskjorte/genser og skrive gravid tvers over magen skrive gravid i pannen din Servere graviditetstesten på middagstallerkenen hans Heise flagget ute
LivetErEnLek Skrevet 15. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2007 Ja, det hadde vært noe. Flagget til tops og full pakke :-)) Pakker inn testen og gir han den når han kommer hjem tenker jeg. Skal ha familiemiddag etterpå, så får gjøre det før de kommer. Mange gode forslag :-))))
LivetErEnLek Skrevet 15. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2007 Nei er du gal, da hadde han blitt dødelig fornærmet. Men det er det som er så greit med dere her inne. Kjenner ingen rl og da kan jeg fortelle sånne ting uten at det gjør noen verdens ting. Resten av gjengen får nok vente til de obligatoriske 12 ukene har gått.
Katja Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer så masse!! Du må fortelle hvordan pappa`n reagerte da =) Har du regnet ut ca termin eller? Jeg kjenner ei som tok positiv test i går, så da har dere sikkert tremin ca samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå