Gå til innhold

knekkelyd i bekkenet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt helt stille, og det kom det en knekkelyd fra bekkene. Noen som vet hva det kunne vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg får knekkelyder i bekkenet og i korsryggen hele tiden. Tror ikke det er noe farlig. Har hørt at det er gass i leddene som "knepper" når leddene blir flyttet. Vet ikke om det er tilfelle, men det er hvertfall helt ufarlig...

Skrevet

Dytter i håp om flere innspill..

 

 

Skrevet

jeg får også knekkelyder i fra korsryggen... men vet ikke hva det kommer av... så jeg kan ikke hjelpe... beklager!

Skrevet

du kan trøste deg med at jeg har ikke ett ledd i kroppen som ikke knekker;-)

Skrevet

våkna faktisk en dag i forrige uke av at det knakk i hofta og kneet mitt samtidig:P

 

 

Skrevet

uffja..det har jeg og..høres ut som beinsplinter som knuser liksom..vanskelig å forklare..hos meg kommer dedt når babyen sprenger seg langt nerri der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...