Luna** Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Satt helt stille, og det kom det en knekkelyd fra bekkene. Noen som vet hva det kunne vært?
Lille_hønemor Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hei Jeg får knekkelyder i bekkenet og i korsryggen hele tiden. Tror ikke det er noe farlig. Har hørt at det er gass i leddene som "knepper" når leddene blir flyttet. Vet ikke om det er tilfelle, men det er hvertfall helt ufarlig...
Luna** Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Dytter i håp om flere innspill..
mizza med nr.2 på vei Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg får også knekkelyder i fra korsryggen... men vet ikke hva det kommer av... så jeg kan ikke hjelpe... beklager!
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 du kan trøste deg med at jeg har ikke ett ledd i kroppen som ikke knekker;-)
*1+1=2 små* Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 våkna faktisk en dag i forrige uke av at det knakk i hofta og kneet mitt samtidig:P
prøvekluten+3små Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 uffja..det har jeg og..høres ut som beinsplinter som knuser liksom..vanskelig å forklare..hos meg kommer dedt når babyen sprenger seg langt nerri der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå