Gjest mor75 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Idag er det termindato for meg. Menstermin og ultralyd termin var samme dag for meg, så kanskje det blir i dag? I tillegg er det bryllupsdagen vår:-))) Så hadde i grunnen vært greit om han venta til i morgen, så slapp vi å dele på den dagen. Bare han kommer snart så. Mor og Far har passa de andre to hele uka, Mor hadde tatt seg ferie. Ganske deilig, men tirsdag begynner hun å jobbe så håper han kommer før det. Foreldrene mine bor ikke her i byen nemlig. Flere der ute? Kanskje noen av oss faktisk føder i dag?!?
kosemæ Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Kan jeg svare selv om jeg ikke har termin i dag? Hadde nemlig termin for 4 dager siden Ikke noen overbevisende fødetegn her enda. Lykke til til deg i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 litt utenfor tema...men jeg spør likevel...;o) du har termin idag, vet du sann ca når barnet ble laget?? sånn "på dagen" ? ) lykke til å, håper du slipper overtid!!
Gjest mor75 Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Tror den ble laget 15 des. Bruker Ladycomp og blingsa litt, trodde først at vi laget babyen i slutten av des, men har kommet fram til at det var 15. des. Da lyste det nemlig gult, som betyr at compen ikke kan si sikkert, men siden jeg nettopp hadde hatt mensen trodde jeg ikke noe på det :-ooo Skulle vise seg at compen hadde rett og jeg feil. Men babyen er hjertelig velkommen :-))))
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 hehe ja nei en vet lissom aldri når dem melder sin ankomst ;o)) lykke til da )) spennende med termin da ) noen uker igjen på meg ennå )
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg har termin i dag. Babyen vår ble laget 23 desember.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 jeg har termin 5 oktober...da vil det vel tilsi at barnet bel laget ca 10 januar da? litt morro å vite )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå