Luna** Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei! Er førstegangsfødende. Har hørt at førstegangsfødende ikke får på barselhotellet, stemmer dette? Noen osm har bodd der? Hvordan var det?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 hei ) e e åsså førstegangsfødende, så e vet kanskje ikke veldi mykje...men venninna mi fikk i juli, å ho lå ei natt på føden der å så to-tre netter på hotellet der... tror d e meininga at vi skal ned dit hvis fødseln har vært ukomplisert å alt går greitt lissom.... d va d jm mi kunne fortelle..meeen som sagt...e vet ikke...;o) har termin 03 okt e så e kan no skrive inn etter e har fått så får du vite
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg tror alle som har hatt en normal fødsel uten komplikasjoner med mor og barn får komme på hotellet, dette blei nytt i år. Selvom man er førstegangs. Skal ikke garantere dette 100%, men er det jeg har hørt fra de som har født der ute nu i år:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 japp...men måå vi??? ;o) hvis vi heller vil være på abdelinga, er d greitt lissom??? eller er d rett ut å ned dit, uanz??
Luna** Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 For min del vil jeg heller ligge på hotellet..... Litt mer fred og ro! Desseuten er der pleier som jobber der nede oxo. Like god kompetanse de!
Neetamor-mednyspire Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 alle som ikke har hatt nokken komp. m fødsel får tilbudet om barselhotellet.. har ikke hørt nokke dumt m å ligge der.. håpe sjøl på å havne på barselhotelle =) får litt tid alene me den nye i familien =)
mamman til gogutten Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Også førstegangsfødende får ned på hotellet ja. Jm sa at vi ikke får velge selv hvor vi vil være men at de som ikke har noen komplikasjoner eller gulsot etc blir sendt på barselhotellet. Har hørt både positivt og negativt om hotellet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå