Gå til innhold

Shit, har glemt å bestille nye p-piller!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker altså, typisk meg!! Og kan desverre ikke skylde på ammetåka lenger heller...=(

Går på cerazette nå, men har bare en pille igjen til i morgen. Men har igjen et par brett fra før jeg ble gravid med Trionetta eller Trinordiol eller hva de heter.

Så det jeg lurer på er: Kan jeg bare begynne på et brett med Trionetta på mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du helt sikkert, så lenge du ikke ammer. Og de er oppbevart på riktig måte og er gode av dato. Regner med du går på cerazette fordi at du begynte under amming?? Og det er jo ikke værre enn at du ringer legen å spørr.... Eller tar deg en tur på apoteket dersom det ikke er alt for langt unna..

Skrevet

kan du ikke ringe legen på mandag og be han/hun faxe resepten til nærmeste apotek da?

Skrevet

Det er det som er problemet skjønner dere, bor i gokk, laaaangt unna noe apotek....

Tror de er oppbevart ordentlig ja, og er ikke gått ut på dato. Ja har gått på Cerazette pga amming, og er slutta å amme nå.

Så man kan hoppe fra en p-pille og over på et nytt merke sånn som det??

Skrevet

Har alle Cerazette-tablettene på et brett samme innhold?

Jeg har et brett som jeg har tatt 3 tabletter av, men bruker de ikke lengre, skal jeg sende det i posten til deg, hehe!?

Skrevet

mener at legen min sa til meg at ved bytte av p-pillemerke så gikk det en uke iallefall eller noe, før virkningen kom. Pga ulike nivåer av hormoner eller noe slikt, i de forskjellige typene.

Skrevet

Mona + kid: hehe, kommer nok for sent de også, men takk for tilbudet! ;)

Småtrolle & Snuppa: Okei, så jeg kan gjøre det altså? Nå reiser mannen min ut i uka så har ikke noe å si om de ikke beskytter like godt med det første.

Så det går fint ant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...