Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere kjøkkengulvet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er skittent =0)

Skrevet

Ca aldri ;)

Men til mitt forsvar har jeg faktisk tenkt å vaske det i dag! ...eller i morgen.

Skrevet

Sjelden egentlig. Men gjorde det i går faktisk. *god samvittighet*

Støvsuger ofte da :)

Skrevet

ikke så alt for ofte, men jeg gjorde det i går. og godt er det, for vi skal visst ha burdags-feiring på søndag :)

vasker når jeg ser at det er skittent, støvsuger annenhver dag ca.

Skrevet

Vi vasker huset hver torsdag. Alle rom. Støvtørk, skifter på senger og vasker gulvene. Jeg har fri på torsdager så det er stort sett jeg som gjør det. Så deilig å komme hjem på fredag og huset er rent til helgen. Ellers støvsuger vi stortsett hver dag.. Blir en del brødsmuler og slikt når man har en ivrig etter å spise selv 1 åring :-) Kan legge til at jeg er allergisk mot husstøv da, så derfor er vi så nøye med akkurat dette!

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Vakser hver dag., Alle rom.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

kjøkkengulvet 1 -2 ganger for dagen

resten av gulvene i huset prøver å gå over de 1 gang for dagen, men da blir ikke alltid soverommene og badene prioritert.. så de får vel en omgang et par ganger i uken. Har lyse steingulv overalt, så skitt og støv syntes veldig godt. På kjøkkenet, bare hater jeg smuler og kattehår og når datteren kaster grøtskjeen er det bare en ting å gjøre etterpå..

Skrevet

Gjør som en over her sa.

Full husvask hver torsdag, så er det så godt å komme hjem fredag og vite at nå er det helg.

Skrevet

1-3 ganger i uken.. blir som oftest med en gang nå når jeg er gravid..

Men støvsuger hver dag.. og tørker med en våt klut under og rundt stolen til snuppa hver dag for hun griser så voldsomt...

Skrevet

Annenhver / hver tredje dag, minst! Har to firbente som drar med seg mye støv og blader o.l. inn i hus, så her må moppen svinges ofte. Ellers støvsuges det hver dag.

Skrevet

Golvene vasker jeg når de er skitne, men støvsuger annenhver dag pga av hundehår... Får helt spader når det dotter seg opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...