Ingen_nick_ledig Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Flere enn meg som ikke "kan" sminke seg?? Får det liksom ikke helt til jeg da... Bruker mascara og en foundation til daglig, men noe mer enn det får jeg ikke til. Synes det er så fint med litt øyenskygge, men får ikke til å legge den... Og så finnes det så mye sminke, kremer, pudder o.l som jeg ikke en gang vet hva er til.... Kjedelig å være smiknet make til fest som til hverdags....
Kamomille Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 gå i et parfymeri og be de om hjelp til å finne øyensminke. Før du kjøper ber du om at de prøver den på deg, så får du se hvordan den legges. Det koster ingenting!!
*Molly mus* Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Bodyshop sminket meg, å jeg ble så facinert å synes det var så fint at jeg kjøpte sminke for 1000 kroner der=)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 du kan også kikke innom kk.no, kanskje de har noen sminketips?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Ikke bare sminketips, de har en sminke skole. du ser på video. http://www.kk.no/php/art.php?id=314047 Jeg er elendig til å sminke meg, tror jeg har samme "rutinen" som for 20 år siden, men med litt andre farver hehe
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Kjenner du noen som jobber innenfor Mary Kay?? Anbefaler deg å ha et makeup/hudpleiekurs hjemme hos deg selv, med en slik konsulent. Jeg hadde filla peiling på sminke, før jeg var på et slikt kurs hos en venninne, og fikk mange flotte tips der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå