Labambie Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg må bare få syte litt.. Det er i dag en nyydelig høstdag,men allikevel føler jeg meg bare motløs. Ikke lyst til å gjøre noenting! Jeg klarer liksom ikke tenke fram,og vil ikke tenke tilbake. Vi skal flytte i midten av oktober,og føler at vi ikke har fått ordna noe enda. Det er skikkelig pes å flytte! Etter det begynner liksom julerushet på jobben. Ikke sikker på om jeg orker det.. Også har vi regninger opp etter ørene. Jeg er så sliten,lei! Jeg vil bare at noe skal forandre seg,sånn at jeg slipper alle disse kjipe tankene hele tiden! Ja,jeg vet jeg skal glede meg til barnet kommer. Og selvsagt gjør jeg det og. Men det er så lenge til. Er så utrolig masse som skal skje før da... Blæh.. Godt å få ut litt..
cowboylaila Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Huff, kjenner meg igjen. Noen ganger så er man bare i elendig humør og har ikke lyst til å gjøre noe som helst. Men d går over! Det er jo nedturer som gjør at man blir kjempeglad av oppturer! Tving deg en tur ut i det fine høstværet så føler du deg sikkert litt bedre etterpå. Penger blir det nok aldri nok av uansett....Og jobben er et jævla stress uansett... Dessuten så er det lov å være motløs og trist når man går gjennom en så stor fysisk og psyksisk endring som det er å gå gravid!! Helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå