Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som har erfaring med velling? Jenta mi på 3 1/2 mnd spiser hver 3 time hele døgnet. Drikker bare 90ml (fåt mme) og blir derfor veldig fort sulten igjen. Kan jeg gi tynn tynn grøt for å få henne til å sove litt lenger å være mer fornøyd??
2 trollunger :) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg fikk beskjed av hs og ernerings spesialisten vi har på helsestasjonen at alt av grøt og velling o.l burde man vente med til babyen er fire mnd. et par uker fra og til hadde visst mye å si på tarm og nyre funksjon. Mi lille tulle spiser hver 2 time så sant hun ikke sover da kan det gå 3 timer. Hadde nok ventet til babyen var fire mnd bare for sikkerhetsskyld for å ikke gi grunnlag for mulig senskade. Det er ikke så lenge heller til h*n er fire mnd
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 I samråd med HS skulle vi begynne med smaksprøver da småen var 3 mnd + 3 uker. Det betyr 1 ts grøtpulver med mm, flytendes i begynnelsen. Han skulle ha pupp med 1,5 til 2 timers mellomrom på dagtid. Det betyr at jeg amma ca 10 ganger på dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå