Gå til innhold

noen som har vært i riga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefales det i så fall? Hva kan man gjøre der av aktiviteter? God mat?

Fin by?

Vurderer å bestille en tur i februar. Da er det sikkert grått og trasig der, men d er det ihvertfall her. Jeg og sambo trenger en kjærlighetstur nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært i Riga, men det er noen år siden.

Det jeg ville anbefalt er å dra på spa, eller få ordnet hår eller negler. Billig og utrolig deilig. Absolutt til å anbefale! Ellers så husker jeg det var en stor by med gode shoppingmuligheter.

Ta med din kjære på spa, da glemmer dere ruskeværet som er utenfor og kan bare kose dere!

God tur =)

Skrevet

Var i Jurmala, like utenfor Riga i sommer. Bodde på SPA-hotell, og hadde en fantastisk kjærlighetstur..... Ikke så mange spa-beh man kan ta når man er gravid, men deilig uansett. Dette var nok mest en sommerplass, siden hotellet lå rett ved en diger strand. Har hørt at Dubrovnik skal være helt fantastisk, så kanskje du skulle sjekke det!!!!???

Skrevet

Jeg ville også anbefalt jurmala som over meg sier. Det er en gammel turistby for rike russere før i tiden. Ikke nå altså. Men det er littegran dyrere der å bo, men når du skal bo en langhelg så blir det ikke så dyrt. Ellers så vil jeg anbefale spa og en rusletur i parken i riga. Men må innrømme at jeg ble ikke overbevist. Synes ikke det var så spennende der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...