Skurvelurven Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som har noen fine ballade-tips? Gamle eller nye:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 "if i close my eyes forever"med Ozzy og Lita Ford
rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 World falling down peter cetera og chaka khan
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Metallica - nothing else mathers 3 doors down - away from the sun/here without you Christina Aguilera - Save me from myself/mercy on me/hurt Saybia - the second you sleep/the day after tomorrow tim christensen - right here next to you Desire(romeo og juliet soundtrack) - Kissing you(nyyydelig) de jeg kommer på i farta. men kissing you er en helt utrolig nydelig gråte ballade.
Skurvelurven Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 tusen takk alle sammen:) Lager en cd med rolige sanger jeg skal ha med på føden og trengte litt inspirasjon:)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Autumn Leaves av Eva Cassidy er nydelig. A love story av Thomas Dybdahl By my side og Forever av Ben Harper (+ alt annet av ham ) Fix you av Coldplay The blowers daughter av Damien Rice The look of love av Dusty Springfield
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Tokio Hotel - monsoon ) Skulle sikkert tro at jeg var fjortis nå*ler*
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 against all odds med mariah carey og westlife masterplan - oasis yellow ledbetter - pearl jam nothing compares - sinead o connor foolish games - jewel from this moment - shania twain how do i live - lee ann rimes det vackraste - cecilia wennersten bare noen tips- den første er den fineste sangen jeg vet om. det er "vår" sang sambo og jeg....
Tigermor. Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Ble inspirert av denne tråden til å lage min personlige føde-cd med sanger som jeg liker =) Nesten alle sangene minner meg om noe jeg har opplevd sammen med min kjære samboer og det gjør det jo litt extra spesielt visst vi får anledning til å spille cdén under fødselen! Meat Loaf: I´d lie for you Meat Loaf: I would do anything for love Faith Hill: There you´ll be LeeAnn Rimes: How do i live LeeAnn Rimes: Can`t fight the moonlight Cecilia Vennersten: Det vackraste kristian Valen: Still Here Reo Speedwagon: Cant fight this feeling Snow Patrol: Chasing Cars Phil Collins: Against all odds Sie Gubba: Finast jenta Sie Gubba: Fjellrypa Madonna: Like a prayer
Duo-yoghurt Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Luther Vandross har en nydelig ballade.. Dance with my father! Den er trist men bare så utrolig nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå