Herlige barn har jeg fått Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Ønsker erfaringer, har lyst på begge 2! Ser for meg den store må være genial i campingvognen.
rødhette* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hvis det er den jeg tror, har jeg den lille. Bruker den til å hakke løk.
chill+enda en til Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg har den store. Bruker den ganske mye igrunn, genial til f.eks. løkkutting. Den er også fin til å vispe og blande med. Bruker den til tomatsaus ++ Anbefaler deg den på det varmeste
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 hei u! Jeg demostrere tupperware så jeg har begge to... bare pass på å ikkke ha knivene i oppvaskemaskinen for da blir di sløve å ruster... det jeg bruker mine til den lille- løk,urter,paprika å sånn små ting den store- salat,agurk,løk,fløte, laga ostekake oppi den va kjempe greit:) komme desverre ikke på noe mer i farten:kor e du fra forresten?
summer85 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg har begge 2, å bruker de masse begge 2.. jeg er konsulet for dem, så derfor har jeg testa de endel... skal ha ett party i kveld, å da skal jeg feks. lage en ostekrem hvor jeg bruker begge 2. =)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Har den store men tok den med på hytta brukt den 2 ganger tror jeg hi hi =0) flott kutte løk med.
♥ McQueen♥ Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Har begge to og bruker de masse:) Selger selv Tupperware og har ikke hørt om noen som ikke er fornøyde. De kjøper gjerne fler som de kan gi bort i gaver o.l. Så om du er interessert kan jeg skaffe dem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå