Gå til innhold

Stopper aldri denne renselsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for seks uker siden, og har stadig renselse på gang. Noen dager er det bare litt utflod, men innimellom kommer det friskt blod. Trodde ikke det skulle gjøre det? Samtidig har jeg litt vondt i magen, veldig milde menssmerter. De har vært der hele denne uka. Var på seksukerskontroll for bare noen dager siden, og fikk beskjed om at livmoren hadde det bra. Noen med lignende erfaringer, eller som kan trøste meg med at det snart gir seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut sånn som jeg hadde detpå slutten.

Litt utflod den dagen. å rødt blod neste dag...

Er sikkert ikke så lenge igjen=)

Skrevet

Det er ikke mensen som har kommet igjen da?

Skrevet

Hei, jeg tror ikke det - det går nemlig flere dager mellom hver gang det blør!

Skrevet

Hei, 6 uker her også. Har det på samme måten, var på kontroll for noen dager siden og alt var fint. Det kan ta 6-8 uker fortalte de meg på sykehuset, så jeg prøver bare å være tålmodig:-)

Skrevet

Ja, blir bare så skuffa hver gang det begynner å blø! Er skikkelig lei å ta sånn hensyn til underlivet mitt... Og så litt bekymra, da. Men greit å høre at det er flere i samme båt.

Skrevet

Enig med deg:-) Tror ikke du trenger å bekymre deg, det tar nok bare litt tid før alt stabiliserer seg. Husk vi har vært igjennom noe som virkelig tar på kroppen. Det tar tid å hente seg inn igjen, selv om man føler seg tipp topp ogfull av energi ellers:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...