Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har ikke gjort det, men jenta mi har ikke gått i tynne hvite, turkis, rosa sommer bukser nå. Og sommer kjoler. Var ikke mye det ble brukt. ( Kjedelig, men, ikke noe å gjøre med. Pakker det vekk en av dagene. Er blitt skikkelig høst her ihvertfall. Hvordan er det med dere andre?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 ikke ennå men det er på høy tid.. her er det høst!!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 noe er pakket vekk,men noe kan brukes med strømpebukse under hvis det eks. er en tynn bukse. Ellers bodyer og sånn brukes jo hele året (dvs. de vokser jo dessverre så fort at det som ble brukt i sommer naturlig legges vekk ( Men har ikke tatt i bruk skikkelig høstklær ennå. Er litt sånn midt mellom sommer og høst nå. Bor i Oslo. Kan bli deilig på dagtid og vil ikke "bruke opp" skikkelig høstklær ennå da jeg vet det blir enda surere etterhvert. Supplerer med teppe over. Nå har jeg et knøtt på 8 mnd som sitter i sportsvogn da. Vet at venninna mi som har liten baby bruker mer sommerklær enn meg da jenta hennes ligger i dypvogn.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Har pakket det ned i kofferten, reiser sydover i morgen. men det blir vel siste gang det blir brukt tenker jeg.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Har ikke pakket det vekk, men gjør som hun over her...Har en gutt jeg da..og har en del korte seler-bukser og shortser som det er tøft å ha en strømpebukse under...fønker finfint det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå