Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det har jeg gjordt i 14 år nå.....er drittlei, men pga. lyse, lave og tykke øyenbryn, vil jg ik la de gro ut....*grøss* !! Men gud så deilig d måtte blitt og sluppet og ikke alltid tenke på om noen kommer borti, om d er varmt og da "smelter" DE....argh!! =( Tenk å svømme under vann Holdt nesten på å tatuere de i Brasil, men turde ikke....tenk om de ble skjeve ?! Andre med sånt problem, event. løsning ??
Den lille prinsesse Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 La dem vokse, dra å napp dem hos hudpleier eller en make up artist og be dem farge brynene litt mørkere!
katlinka Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Eneste tipset jeg har må være å bare la de gro ut å leve med det en stund til du kan begynne å nappe de pene...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Har prøvd 2 ganger og farge dem, før jeg fjrnet og tegnet dem, men fargen satt bare ikke =(( huff....angrer jeg begynte
Den lille prinsesse Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Du må jo farge dem ofte da! Fargen er ikke permanent, men tror at hårene tar til seg mer farge etterhvert og da sitter den bedre. Er nok bare en vanesak, og det er jo MYE penere med "naturlig" bryn enn tegnet!
Kamomille Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 uff...tegnede øyenbryn synes jeg er lite pent...... La du vokse, og få de nappet hos en hudpleier samt farg de. De må selvfølgelig farges ofte!!!!! Ellers er det mye penere å få de tatovert enn å ha de tegnet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå