Gå til innhold

jeg ble så sint og forbanna nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste litt på wallen til en kompis av sambo på facebook nå..

og der ser jeg en felles venninne av dem ..

hun som sambo lå med en gang i fylla...for 2 år siden..

der spør hun denne kompisen om min sambo...

ÅÅÅÅ..

er hun fortsatt keen på han ??

faen..

jeg blir sålei meg og såra og forbanna all over again..

(vil ikke ha noen svar om at jeg er dum som tokhan tilbake for vi har det bedre enn noen gang,det er ikke poenget her..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Ville reagert akkurat som deg! Det dumme er at selv om det ikke er noe mer, så blir man sittende å tenke på det. Lenge!

Konfronter han med det, hør hva samboeren din har å si....

Lykke til!

Skrevet

det stikker meg langt inni hjertet athun fortsatt tenker på han..

at hun faktisk har ligget med han..

jeg gråter her nå..

fy faen..

han var dritings,og husker det ikkke.

men hun var keen på han og utnytta seg av det.

så hun HUSKER det jo..

FAAAEN..

jeg er så forbanna nå..

etter 2 år tenker hun fortsatt på det..

har spørt han..han sier han ikke har hatt noen kontakt med henne på år...

HI

Skrevet

Denne jenta skriver trolig dette på wallen fordi hun VET at du vil lese det og for å såre deg. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt det opp med samboeren din hva som foregår på denne wallen. Virker temmelig umoden og teit denne jenta

Skrevet

jo men jeg tror egentlig ikke det..for hun vet ikke hvem jeg er,hun har aldri sett meg eller snakka med meg og hun vet ikke at jeg kan se wallen til denne kompisen..

virka ikke som om det var ment for å såre..men som at hun reelt lurte på hvordan det gikk med sambo osv..

jævla hore..

HI

Skrevet

og hun har sånn limited profile eller sånn så jeg får ikke sett hva han har svart henne ang sambo..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

HI

Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg vil med dette men....

ingen som kan komme med noen synspunkter eller gode ord..?

HI

Skrevet

Det skal sies at jeg ikke har vært på Facebook eller noe slikt, men rent mellommenneskelig hadde jeg (om du og har lov til å skrive der!), skrevet et veloverveid innlegg der jeg ber henne hoppe og drite og at sambo er din. De kan vel ikke bare slette en og en kommentar der om de ikke liker den...

Skrevet

Så lenge din sambo ikke har noe med henne å gjøre, gjorde dette i fylla og ikke fordi han var forelsket i henne OG dere har det kjempebra nå så ville jeg gitt en god f i henne. Tenk at det kan jo være mange jenter som liker typen din men han er med deg. Du oppdaget jo det bare tilfeldigvis fordi hun skrev det på en wall. Hun har jo ikke oppsøkt typen din eller noe. Dette ville jeg bare lagt bak meg og heller fokusert på dere to. Tenk at på et eller annet internettsted kan jo en av dine ekser ha lagt ut en melding om "hva skjedde egentlig med" og tenkt på deg? Forstår reaksjonen din men ville bare latt det gå.

Skrevet

skjønner hva du mener anonym..

men klarer liksom ikke riste det av meg....hmm...jjaja..

HI

Skrevet

Facebook er faen ikke sunt! Det er lett å bli opphengt i folk man ellers slipper å se, for det inne er det jo bare å plukke dem fram.

Skrevet

Er ikke hu dama så sleip at hun har prøvd å adde seg inn på din sambos venneliste på fjesboka da? Hvis han har profil...

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kort og godt sendt henne en melding (finner jo den på hennes "visitkort"), og bedt henne gi faen i å tenke mer på at han anser henne som et stort feilgrep. Rett og slett for å minne henne på om at STOREBROR SER DEG!!! :)

Skrevet

Gikk litt fort dette, det skal stå:

"...og bedt henne gi faen i å tenke mer på han og at han anser henne som et stort feilgrep"

Jeg forstår frustrasjonen din veldig godt, forresten! :(

Skrevet

jeg ville IKKE skrevet til eller om henne! ikke gi henne gleden over at du ofrer en kalori på henne. Er det noen som skal be henne ryke og reise er det mannen din. Og det kun hvis hun tar kontakt med ham, evt kan han jo bare be kompisen om å si at han er lykkelig med deg. Hvis du ser det helt utenifra så kan du jo ikke hetse henne for å undersøke om hva som har skjedd med mannen din, selv om han var full så har han jo faktisk lagt med henne. Og kanskje det faktisk betydde noe for henne. Forstår du er sinna men du kan ikke la hele sidespranget på hennes skuldre, du sier du har tilgitt typen din og da må du faktisk bare heve deg over det. Bit det i deg og klag til noen venninner istedenfor!

Skrevet

Høres jo ikke ut som om samboeren din har kontakt med henne, ellers hadde hun ikke trengt å spørre andre om han. Ikke godt å si hva hensikten var med meldingen, men tror nok det er mer sannsynlig at hun vil sanboeren din skal se den enn du. Etter min mening blir det bare teit å ta noen kontakt med henne. Skjønner godt at du synes saken er kjip og henter fram endel gamle og dårlige følelser, men jeg synes bare du skal drite i hele greia....

Skrevet

Men herlighet, hvis du og din samboer har det bedre sammen enn noen gang, og dette nå faktisk er to år siden, skjønner jeg ikke hva du tar sånn på vei for ? Gi nå blaffen i hva hun føler eller er keen på, hun og hennes føleleser er da komplett likegyldig for deg vel,du sk vel kun bry deg om hva samboeren din føler og mener.

Hva hun skriver på wallen til KOMPISEN til samboeren din, og spør om er helt irrelevant. Hun har ikke kontakt med samboeren din, og han og du tar ikke skade av hennes avstandsforelskelse...... eller stoler du fremdeles ikke på han ?

Skrevet

Hvis du følger rådene om å skrive at hun skal holde seg unna legger du deg helt flat... Jeg ville ALDRI gjort det.

Og hadde jeg vært hun jenta, hadde jeg digga det om du kom med et slikt utspill.

Nei, glem hele greia, kos deg med sambo..

(og han husker jo han lå med henne - men, sier så klart noe annet til deg)

Skrevet

du kan trykke på wall to wall under der hun skrev til kompisen din.. så får du se hva han svarte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...