Gå til innhold

Flere som ikke sover om natta..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig et sinnsykt godt sovehjerte, men i de siste par mnd. har jeg kanskje sovet toppen 3-4 timer pr. natt.. Jeg kan være kjempetrøtt på kvelden, men med en gang jeg kommer meg i seng blir jeg kjempevåken! Ligger der og vrir meg, det er baby "overalt".. Kan ikke ligge på magen..yndlingsstillingen min, ikke på ryggen.., holder på å svime av. Da har jeg bare sidene igjen da.., da protesterer gullet med å spenne meg sinnsykt hardt i sida ned mot madrassen. Ja, ja, er jo kanskje ikke så lenge igjen. Termin 27. Blir snål i hodet av dette.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, då er vi to:0((...

Har termin 28...

Skrevet

Har sovet generelt dårlig hele svangerskapet, spesielt de siste månedene. Løsningen har vært, dessverre, å ligge på eget rom. Da har jeg sovet noe bedre, men ikke noe hyggelig med tanke på sambo som ligger på den andre. Men det har vært en nødvendighet slik at jeg skal få nok søvn. I sommer gikk jeg 3-4 uker uten å sove om natten.Noe bedre nå. Kan sovne sent, som f.eks kl. 02-03...men sover hvertfall litt. Har termin om 3 uker....og derfor valgte vi å sove hver for oss den siste tiden slik at jeg skal være mest mulig utvilt. Koser oss ekstra i helgene, da....

Skrevet

Ja, det er ikke så mye soving her i gården heller. Våkner enten av at jeg må på do å tisse eller av kynnere. Kynnere kan komme ørten ganger om natten da. + at jeg har tvillinger på 15 måneder så jeg kan ikke akkurat sove lenge på morgenen heller for å si det sånn....

Skrevet

Nesten litt godt å høre at vi er flere... Her er det også dårlig med søvn, og det har det vært i ukesvis. Men men... snaaart ferdig. Forhåpentligvis...

Skrevet

Sover dårlig ja! I tillegg er jeg blitt forkjøla nå, det gjør det ikke bedre.

Har termin i dag, så nå må han se å komme!!

Det verste er når jeg skal skifte side (for som noen av dere sier går det bare å ligge på siden), det er skikkelig ubehagelig, kan kjenne at jeg har en "svær" baby der inne. Våkner stort sett tidlig, og synes det er bedre å stå opp enn å bli liggende.

Skrevet

japps...sover ikke jeg heller ;o( husker ikke siste natta jeg sov mer enn toppen 5 timer til sammen, å ikke sammenhengende...

tenker at etterpå får jeg henta meg inn igjen...men jeg får jo ikke d ;o) alene med en bebi er vel travelt d å;o) men men ...får ta igjen søvnen senere ;o) lykke til alle sammen :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...