Gjest Lykkeliten2 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 alle bildene og maleriene vi har i stuen og i gangene mens hun går fordi?.. Hun vinker som en gal og må bli løftet opp og stryker forsiktig over lerretet eller glasset og sier lavt.... hmmmm hmmmm.. he he jeg ler meg i hjel av det innvendig... Men det er jo strålende at hun viser interesse for kunst og form og farge.. Når hun er lei seg eller har slått seg, kan jeg bare løfte henen opp til nærmeste bilde så hun kan få tatt på det, så blir hun somregel helt blid igjen på et øyeblikk. Er dette skikkelig sært?? HAr deres barn noen slike "rare" vaner?
winneboo Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jenta mi på 2 år skal kose alt når hun går fra et sted. Legger seg på gulvet midt på kjøpesenteret å sier: Hade gulv! Hadet vegg! hadet heis! hehe ja alt skal hun si hadet til...........
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Min gutt er bare 8 mnd men hvis han er sutrete er det bare og løfte han til et speil eller en lysbryter han kan slå på da blir han helt vill.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Det er jo enkelt og greit kjempesøtt.. lysbryter, det må jeg prøve...jeg eier ikke fanasi
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Lysbryterene var lenge trøsta hos oss også,men nå har han vokst fra det ettersom han har blitt 16 mnd..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Her går det i skapdører. Kjøkken, bad, seksjon alt skal åpnes og lukkes. Så her er det bare å holde han slik at han står på kjøkkenbenken eller badebenken og få lukke og åpne skapdører så er vi i topp form. Ufattelig kjedelig for meg, for han blir ikke lei heller.
BettyBoob Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 hehe, så moro her var det badet! var han lei seg kunne jeg bare ta ham med inn på badet så ble han i strålende humør igjen, hjalp på alt ellers er han nå veldig opptatt av å se på at utgangsdøren vår lukker seg. Kan ikke gå inn eller ut før den er lukket, snålingen
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 he he.. godt å høre at deres babyer morer seg med rare ting også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå