Gå til innhold

Herregud. Gravid igjen allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 26.06. Den 10.08 fikk jeg mensen tilbake, og blødde vanlig mengde og lengde som før jeg ble gravid.

Har normalt en syklus på 28-29 dager. Alt ettersom.

Jeg er i dag da altså 7 dager over mensen. Og jeg er livredd.

Vi har hatt sex uten kondom 2 ganger, hvor jeg har stolt på amminga. Og jeg sliter med å bli gravid generelt. Så det har ikke vært i mine tanker heller, at jeg kunne bli gravid så fort.

Men selvfølgelig kan man bli det, er jo latterlig å tro noe annet. Så det er jo ingen andre jeg kan sparke i ræva eller dunke i hodet enn meg selv, dersom jeg er gravid igjen.

Er det vanlig at syklusen er så ustabil, at jeg ikke trenger å være gravid?? Etter en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine sykluser har vært stabile etter graviditet, men dette er forskjellig. Ta en test, så slipper du å lure. Lykke til!

Skrevet

Min syklus er iallefall ikke stabil (men nå bruker jeg p-stav også da), så det er ikke sikkert at din er det heller så raskt etter fødsel.

Jeg skal ikke komme med noen pekefinger og riste på hodet av deg, for du er voksnen nok til å vite hva som skjer når man har sex. Men hva med å ta en test?

Hyggelig med to tette da :)

Skrevet

Syklusen kan være veldig ustabil i starten. Men det er fort gjort å bli gravid oxo.. Her er det 13 mndr mellom gutta, men det var planlagt å få de tett.

Skrevet

Måtte bare kommentere; en venninne hadde mansen 10.08 tre år på rad, og fikk maibaby tre år på rad. Mååå være noe med den datoen ja.

Men slapp av, for de aller fleste så er syklusen litt ute å kjøre i begynnelsen etter fødsel.

Skrevet

Hoho, nei, pekefingeren den har jeg vifta nok med selv gitt. Trenger ingen andres. :)

Ja, to tette er nok koselig. :) Men så har jeg ei på to år også. :)

Men, er jeg gravid er det jo kun et alternativ, og det er jo naturligvis å beholde.

Går ikke annet når jeg allerede har født to nydelige, skjønne barn. :)

Skrevet

Hehe, det blir så bra så :) Lykke til! Kanksje vi får høre resultatet når du har tatt test?

Skrevet

Ja, jeg stikker innom å forteller resultatet vetdu. :)

Skrevet

Jeg hadde veldig stabil syklus i noen mnd etter jeg fikk igjen mensen.

Men plutselig var den ustabil en stund for så å stabilisere seg igjen.

Hoppet over en mnd o.l.

Så det behøver ikke bety at du er gravid,men man vet jo aldri;o)

Lykke til uansett hva du ønsker skal være tilfelle:o)

Skrevet

etter føste graviditet hadde jeg veldig ustabile sykluser det førte året etter at mensen kom tilbake.

etter 2. gaviditet rakk jeg ikke å få mensen engang. Var ikke meningen å bli gravid med nr 3 så frot, men spiren satt nok på førtse forsøk etter fødselen. Og vi som omtrent ikke hadde sex fordi jeg hadde revnet så mye.....

2 uker til tremin, så det blir 13 mnd mellom nr 2 og nr 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...