Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hvorfor skal ikke små barn spise nøtter? Er det fordi de kan utvikle allergi eller er det fordi de kan sette de i halsen? Når er det trygt å spise nøtter da?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 1. det kan fremkalle allergier 2. de kan få små partikler i lungene og utvikle kjemisk lungebetennelse 3. ja de kan sette det i halsen. er litt usikker på alder, men 3 år?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Er det sant!? kjemisk lungebetennelse? Hvorfor har ikke helsesøster eller andre sagt det da? jeg har mange bøker og brosjyrer, men jeg finner det ikke der heller. Så jeg tenkete at det kanskje var noe gammeldags vissvass jeg...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Måtte søke litt for å finne noe som underbygger mine påstander:) http://www.helsesoster-service.no/demo/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=679
*Lissi* Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hva med nøtter i kaker feks.? Kan barn under tre år spise nøttekake?
Gjest Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Takk LOTP Jeg er fortsatt ikke overbevist, men jr kommer ikke til å få nøtter uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå