Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 lager sjelden middag.. det er det sambo som gjør..
sveis Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg er heller ingen middagsperson. Jeg og sambo lager middag ca lik mye. Men det er nesten kun pga barna jeg i det hele tatt gidder.. Det verste jeg vet er å lage middag, og ikke minst det å komme på hva man skal ha.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 huff ja ikke sant. jeg HATER å lage mat.. håper virkelig det ordner seg til marcus blir stor.. han må jo få skikkelig middag stakkars..
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 JEG ELSKER Å LAGE MIDDAG! :DD MMmh ja!! Elsker å lage mat og å spise den! Da jeg var i kofnirmasjon sist helg så ble jeg faen meg satt til å lage mat - ble utnyttet siden jeg er kokk som din samboer vettu kine.. og det plaget meg ikke.. sto og smakte på sausen og maten og mmmmmmmmm =DDDDD er ingen frokostperson da
Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 ja dere kokker er noen mysterer for meg..hahaha
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 smellapårei vi lager i alle fall god mat til deg:P Omg nå gleder jeg meg til middag =D=D=DDDDDD haha
Xzux Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 hehe, samma her... sambo står for matlaginga:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Jeg mååå ha middag, men vi bytter på å lage det. Spørs hvem av oss som har vert på jobb, og hvem som er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå