♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hva mener de egentlig med det?? Det er jo ikke så let d de da...syns ikke jeg iallefall... er forresten 40 uker idag
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2007 seriøst ingen??
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Skjønner ikke spm ditt? Endringer i bevegelsesmønster vil si at bebyen på slutten er mindre aktiv og ikke har de samme store bevegelsene og sparkene som før fordi at det er ganske trangt i magen. Da vil bevegelsesmønstrene endre seg fra kansje en aktiv beby som snur seg opp og ned og flytter seg fram og tilbake i magen, til at du kjenner kun små bevegelser. Ellers så må vi følge med at det ikke blir for rolig inni magen også. Dersom du er på slutten og ikke kjenner noe bevelgelse på noen timer så bør du ringe sykehuset. På meg i uke 36 står det at jeg skal kunne kjenne noe hver 20 min. Ikke sikker på om det var det du spurte om da. = )
maya80 Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Er vel om det blir drastiske endringer om det blir mere rolig plutselig eller veldig aktive feks. Er jo ikke uvanlig att det endrer seg litt siden det blir trangere etc. Om du er bekymra anbefaller jeg deg å ringe føden der dem hvet eksakt hva dem mener å når dem mener du skal ta kontakt ang det.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Det var d jeg mente ja:) Hu sparker av og til..men trangt er d nok ja..stor pike dette her Takk for svar...lillejenta ar d nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå