annka-fødeklar Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det er deilig det! Har kommet hjem fra sykehuset for noen dager siden pga rieaktivitet men det har heldigvis roet seg og nå skal jeg holde ut lengst mulig her på 3. trimester. En god helg til alle dere her inne.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Velkommen hit og håper du blir her lenge da. Du får ta det med ro og bare slappe av. =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå