Gå til innhold

Dere som leser Se&Hør


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er treig som ikke fikk det med meg når det gikk på TV, men jeg er kanskje ikke den eneste. Dere bør ta en titt på hva det er dere kjøper.

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/227897

 

Er dette virkelig noe dere er interessert i å sponse? Er det så underholdende at det er verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er jo ikke enstående med Se&Hør. Både Dagbladet og Vg kjører med lysksy metoder for å få de beste scoopene.

Skrevet

Ikke alle medier bruker disse metodene, Cat. Nå kjøper ikke jeg Dagbladet eller VG heller.

Skrevet

Nei ikke alle, men mange!!

Skrevet

Hvorfor skal man da kjøpe de man vet er pill råtne?

Skrevet

All presse er råtten. Mer eller mindre. Journalister og redaktører verner om hverandre. Når leste du sist en historie som inbefattet noen fra det godt presseselskap? medaiverden er stygg, men så lenge vi ser på eller kjøper vil de fortsette å produsere.

Skrevet

Tja hvorfor?, Fint programblad, passe med sladder og fantastiske mellommenneskelige innlegg.Man finner seg noen hjertesaker i livet man ønsker å bekjempe, dette er ikke et av mine.

Skrevet

 

Jeg leser Se og Hør.

 

Det er min førm for intellektuell runking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...