Gå til innhold

Noen som har lest/leser "De utrolige årene" ? Barneoppdragelse. Hot tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk boktipset av helsesøster (etter lange samtaler med henne), da jeg har to barn som er litt "vanskelige".

Holder på å lese den nå, og har allerede lært utrolig mange ting, og ser feilene jeg selv begår. Feil jeg trodde ikke var feil i det hele tatt. og jeg blir regnet for "flink" med barn. Ja, se der, man lærer så lenge man lever. Og den boken er helt super.

Jeg har ikke "alvorlig problembarn" men sånn hverdagsproblemer.

Anbefaler alle å lese den, spesielt de som føler att de strever litt eller viss foreldrene er uenig om barneoppdragelsen. F.eks den ene er strengere enn den andre osb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at flere har fått aha-opplevelser etter å ha lest den boka og at den burde vært delt ut til alle som er gravide.

Har ikke lest den selv (enda)

Skrevet

Den boken har jeg også lyst på. Hvor får jeg tak i den? På vanlig bokbutikk?

Skrevet

Ja, den er kjempegod, holder veldig med Webster-stratton metoden.

Særlig kapittelet om Time Out er nyttig, vi igjorde feil lenge, det vil si vi fulgte ikke hele pyramiden som må følges for at en time out skal fungere optimalt og barnet skal forstå og lære av en.

Har lånt boken i to puljer på biblioteket, lærer noe nytt hver gang jeg leser den (gjelder jo barn i alderen 3-8)

Skrevet

Jepp. Har kjørt kurs for foreldre i den (Webster-Stratton). Har plukka opp en del ting derfra som jeg bruker i heimen. Bra bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...