Tally Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Myntegele og de grønnsakene du/dere liker. Lag en god saus på kraften/sjyen
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Del opp gulrot, kålrot, løk og potet i store biter. Dampes (ha vann på stekebrettet) med smør, olje og krydder i ovnen. Serveres med god saus. Blir veldig rustikk, men smaker nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå