Smashing termin 29.10.07 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Tror det er det det heter. Den som har ligget her på barnimagen og hvor det er t-skjorter med ulike stilige trykk på. Hvor er den linken??
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 noen her som har bestilt derifra?
Luna** Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg bestillte derifra. Tor det tok ca 1,5 uke til varene kom. Og det mest geniale var at etter jeg fikk varene, tok det ca 1 uke til og da kom det en forsendelse til. De samme varene, men ingen ny faktura Bestillte en t-skjorte med blomst og bie-trykk. T-skjortene har ikke så mye streetch i seg, så det var ikke så lenge jeg brukte de, kanskje 3 mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå