Gå til innhold

la dere merke til at maddies foreldre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tvillinger men kjøpte et forovervendt sete til nr.2. Det var godkjent, prisvinner osv

Skrevet

jepp , men dette var maxi cosien. syns det var litt underlig

Skrevet

Herregud!!! De er jo ikke mer enn to år gamle!! Har du varslet det portugisiske politiet???

Skrevet

..kansje hun ikke henger så mye inne på DiB og får vite hva som er moralsk og politisk korrekt...

Skrevet

haha. HI her.. fikk meg en god latter

tenkte jeg skulle melde i fra, for her inne kan man jo si hva som helst annet av styggedom men ingn har nevnt bilseter og da tenkt jeg det var på sin plass med en bilsetedebatt ;)

Skrevet

Kan noen ta ansvar for å sende henne de nødvendige linkene fra Dib, sånn at hun kan oppdateres? Dessverre er ikke min engelsk stødig nok til at jeg kan ta det på meg. Men kan gjernen være behjelpelig med linker, sånn at en slipper å lete helt alene, ikke for at det burde være så himla vanskelig å finne linkene.

PS! Vær så snill å ta med en setning om Reima-dressens fortreffeligheter også!

PPS! Hun ammet sikkert ikke særlig lenge heller.

Skrevet

jeg tror kanskje de bruker våtservietter også. dette er jo helt bisart.

jeg tror noen burde tipse de om dib, ja.. dette er jo uforsvarlig!!

men jeg la merke til det og syns det var rart. her inne sitter man liksom og har ikke grenser for hva man kan si om hva de skal ha gjort mot den stakkars jenta, det finner de seg god for, men dette, som tydeligvis er det viktigste i hele verden har de IKKE lagt merke til og det er sløvt det dibbere!! SLØVT!

*hostkremt*

hilsen HI!

Skrevet

Fyyyfader!!! Det er det endelige beviset! De er skikkelig dårlige foreldre og MÅ ha drept Maddie! Jeg skal si fra til politiet, jeg..

Skrevet

Det er mye muffens med disse menneskene. Forovervendte seter er så godt som drapsforsøk. Hva blir det neste, tvillinger med hull i ørene?

Skrevet

åh...herregud...er det mulig???? Har du virkelig så jævla lite å prate om anonym?? Sønnen min satt forovervendt allerede da han var 1,5 år. Saksøk meg da!!!

Skrevet

unnskyld at du ikke tar en spøk da :(

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...