emma85med julispire:) Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 er dette vanlig eller er alt håp ute liksom?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg har hatt det sånn. Ene gangen ble syklusen min på over hundre dager. Gjett om jeg tok mange tester. Hvilken dag er du på nå da??? Har du hatt stabile syklusser???
emma85med julispire:) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 har gått på pillen i fire år,sluttet i juni i juli kom tr som normalt og i aug kom den som normalt,men ikke dennen måneden,er kvalm til tider og oppblåst i magen,og har en del mensmurringer,er bare så merkelig altså,men får vel bare vente og se...
boboo Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 da er vi to.... d er så kjipt!! brukt masse penger på tester og hatt masse symptomer på graviditet, men testa med cb forrige lørdag og den var en svaaak strek på. testa noen etter det, senest idag, og streken er ikke sterkere enn for en uke siden... skjønner ingenting! tror jeg holder meg unna de testene! tok en qr tidligere i uka og den hadde også en svaaak strek... skjønner absolutt ingentinG!og håper den "tanta" kommer SNAAART! lei av d her... hadde jeg virkelig vert gravid ville vel testene vert klarere etter en hel uke??? har du noen symptomer?? barn fra før?
Elizabeth-74 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Syns det hører ut som at du er gravid. De sier jo at en strek er en strek uansett om den er svak eller sterk. Men hvis du har tålmodighet til å vente til neste IKM kan du jo gjøre det. Eller ta en tur til fastlegen din:) Lykke til! Jeg testet positv først etter 1,5 uker men så mistet jeg dessverre i uke 11. Fosteret døde i uke 7.
samsons mamma Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Det skjer av og til at testen forblir negativ ganske lenge og for noen er de flere måneder henne før den blir positiv. Jeg var nesten 14 dager over IKM før min ble positiv og er nå 12 uker henne, så ja der er stadig håp! Obs: en svak strek er lik en tydelig strek, så kommer der bare en liten svak strek er der gevinst!
emma85med julispire:) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 håper den viser posetiv snart da:(tenkte å venet til onsdag da er eg to uker på overtid,har aldri vært på overtid før...burde i det minste fått en strek,men men..blir gal hihi
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Det samme var det med meg. Normal syklus de første gangene. Hadde muringer var oppblåst og kvalm til tider. Legen sa jeg ikke hadde el så derfor går jeg på pergo nå. Han sa også at det var veldig vanlig at dette skjedde etter pilleslutt og at det kjennes ut som man skal få mensen hele tiden, men den kmmer aldri. Håper selvfølgelig at ikke det er det samme med deg. Lykke til håper spiren sitter..
emma85med julispire:) Skrevet 15. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2007 men rundt en 16 aug så merket eg liksom at eg hadde el,men kan selvfølgelig være innbilling:)trodde liksom det skulle sitte blandt de første gangene men begynner vel å se realiteten snart:)men vi har jo alltid ett lite håp så lenge tr ikke har dukket opp:)hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå