Gå til innhold

Morsomme måter og fortelle nyheten


2008 og 2011 mamma

Anbefalte innlegg

Hei!=)

 

Jeg lurer på om det er noen her som har god fantasi og vet om morsomme måter og fortelle den gode nyheten til familie medlemmene?

Jeg har lyst å gjøre litt mer ut av det enn å bare SI det...:)

 

Noen som vet om noen sider på nettet hvor man f.eks kan bestille artikler som står "Gratulerer, du skal bli bestemor/ bestefar" på??

Eller noe lignende?? :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!!! Jeg vil også fortelle på en litt morsommere måte en bare "si det". Har hørt om t-skjorter en kan bestille på nettet der det står feks " jeg skal bli storebror". Jeg har en sønn på 6 år og det hadde vært kjempe å få tak i en sånn t-skjorte, men jeg vet ikke hvor en får kjøpt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Sist jeg gikk gravid hadde jeg termin 20 mai, denne gangen har jeg 21 mai. Siden svangerskapet ikke visste så godt på meg i begynnelsen, så klarte jeg å vente helt til julaften med å fortelle det til noen i familien(jeg bor 25 mil hjemmefra og ser ikke familien så ofte, derfor var det lett å skjule det)

Den julen var vi alle samlet for første gang på mange år, og vi så for oss at det ville være en perfekt anledning å fortelle det da. Jeg laget et stoort kort(det var 50 cm høyt og 30 cm bredt) og la det under juletreet. Utenpå kortet stod det: SKAL ÅPNES SIST! Det var mamma som fikk æren av å åpne kortet da roen igjen hadde senket seg etter gaveåpningen. I kortet hadde jeg et stort bilde av barn nr 1( som da var tre år) med overskriften: I mai blir jeg storesøster!!!!!

Gjett om jubelen steg i stuen da, og igjen var alle helt i ekstase! En artig og litt kjekk måte å gjøre det på. Denne gangen må jeg gjøre det litt annerledes, har ikke klekket ut en plan enda, men vi skal i alle fall gjøre noe utav det(kanskje nyttårsaften....?)

 

Lykke til med kreativ tenking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på det samme som deg Kate78. Man får jo lagd sine egne t-skjorter på f.eks www.probat.no, som er en butikk her i Oslo.... Du kan jo sjekke ut den siden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...