Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei! Noen spør meg om jeg forstatt kan ligge på ryggen. Hvorfor skal man ikke kunne ligge på ryggen? I morges hadde jeg veldig vondt i magen på høyre side når jeg lå på ryggen, men vet ikke om det bare var tilfeldig. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Tenker vel heller på å ligge på magen ??
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg er i uke 17, og syns ikke lenger det er behagelig å ligge på ryggen. Da må jeg ligge litt skrått ellers føler jeg det strekker veldi på indersiden av magen.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Vi kan ligge på ryggen så lenge vi vil og kjenner det er behagelig. Men legen min gjorde meg obs på at når vi ligger på ryggen kan babyen klemme på en blodåre som gjør at vi blir svimle. Det samme gjelder når vi ligger på høyre side. Jeg har ikke opplevd det og er 27+3 i dag, og lege sa at det helst var mot slutten når ungen ble stor, tung og fikk det trangt om plassen at det kunne bli et problem.
2 tette - med flette Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Har heller ikke noe problem å ligge på ryggen.. Jeg er 24 uker, og synes det er deilig å ligge på ryggen, men det blir sikkert litt værre når magen begynner å bli kjempe stor ja ! Men tror nok ikke du skal bekymre deg for det i 2. trimester
Mamma'n til lille David Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg synes det er helt forferdelig å ligge på ryggen, klarer bare å ligge på sidene...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Det er noe med at ungen presser på pulsårene når du ligger på ryggen og dette kan føre til at du kan bli svimmel og uvel av å ligge på ryggen.... jordmoren min sa at så lenge jeg ikke hadde problemer med dette var det bare å ligge akkurat som jeg ville... hvis det skulle skje var det bare å rulle seg over på siden, eller ha en liten pute i ryggen...
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Hva med å ligge på magen da? Jeg elsker å gjøre det. er 17+2 . Når er det farlig?
januar+januar Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Jeg ligger på magen og er 23 - snart 24 uker.. Men det går ikke så mye lenger. Det er nok ikke farlig,men blir ubehagelig etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå