Gå til innhold

Endelig tosifret =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bare 99 dager igjen til termin, og om bare 2 uker skal jeg hoppe over til 3tri!!

Tida har egentlig gått kjempefort og jeg vet at tida framover kommer til å gå alt for fort =) Har så mye å gjøre før det er klart til at babyen kan komme!

Har jo endel ting etter storebror på 4år, men må kjøpe endel klær til den første tida, og stelleprodukter, vaskekluter osv =)

Har betalt vogna nå da, må bare får hentet den snart (kjøpt av ei venninde)

Gleder meg så sinnsykt mye til de neste månedene når jeg skal gjøre klart alt til den lille =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de 2 ukene før 3 trimester har gått veldi sakte... men nå skal jeg inn dit imorra=) åååå gleder meg til babyen=) lykke til videre

Skrevet

Lykke til videre til deg også =) Dette er jo så spennende!!

Jeg regner med at jeg blir 100%sykmeldt fra mandag, så det kan jo hende at tida går saktere da, men jeg får fylle dagene (og fryseren) med baking og matlaging =) Og juleforberedelsene skal gjøres unna i god tid før jul dette året! =)

Skrevet

Samme her Tigermor, jeg har termin dagen før deg :) Synes dette går litt fort i svingene her nå... har planer om å begynne julehandelen tidlig ;)

Skrevet

Hjelp! Nå snør det her jeg bor =( Merker virkelig at tida flyr ifra oss, har masse utendørsarbeid som vi ikke har rukket å gjøre ferdig enda =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...