Krøllefrøken Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Lille gutten min er så snörrete.. er det noe jeg kan gjöre for å få det ut? Har prövd sånn nesesug greie, men han er bare 17 dager så den er for stor... Han har ikke feber, og virker frisk ellers.. kan jeg ta han med ut på trilletur da, selv om han er snörrete?
Bippe77 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Samme problemet her.. den nesesug saken får ikke ut noe som helst.. men en veninne av meg fikk visst beskjed på helsestasjonene at så små barn ikke er forkjølet selvom de er snørrete.. var vist andre grunner til det.. så er sikkert ikke noe problem å gå på trilletur! Det er uansett sunt å være ute i frisk luft selvom man er litt forkjølet! Jeg triller ihverfall jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå