Bippe77 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen gode forslag til hva jeg kan finne på? Skal i bursdag dit idag.. så er litt seint ute med å finne på noe... har sett en bok, men den står det bestemor på.. og det er ikke like moro når hun skal kalles mormor liksom... typisk at jeg ikke finner de verdens beste mormor tingene nå som jeg ser etter dem... er jo alltid der når man ikke trenger dem!! Forslag motas med stor takk!!!
Sara Rompompei Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Datteren min fikk et armbånd en gang, hvor man kunne kjøpe bokstaver og stave navnet. Hva med å kjøpe noe sånt og stave : VERDENS BESTE MORMOR Det hun fikk ble kjøpt på bokhandelen og hver bokstav kosta 5,- eller noe sånt. ellers så har vel hobbybutikker bokstavperler, så kan han træ selv på en lærtråd f.eks...
Bippe77 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 ja, var jo en god ide det... litt usikker på om mamma er typen til å bruke det da... er heller lite smyker og dill på henne nemlig, men skal titte litt etter det idag jeg...
Sara Rompompei Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Kom på en annen ide som vi gav nå sist bursdag. Kjøpte ett forkle som ungene trykket hender og føtter på. Med stoffmaling da. Det blei kjempestilig! Men da har du litt dårlig tid da hihi Kanskje en ide til jul?
Bippe77 Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Kunne jo sikkert rekt det... men er nok litt dårlig tid ja... bør jo liksom tørke litt den stoffmalingen... men en god ide til jul ja! Den skal jeg skrive ned og bruke! Sånne ting liker mamma! hi hi.. takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå