vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 http://www.fertilityfriend.com/home/150b28 kan dere ta en titt og si hva dere syntes???
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 hadde samme "dipp" i temperatur ca 7 dpo (det som noen kaller festedipp), både de syklusene jeg ikke var gravid, og også den syklusen jeg var gravid. Det som varierte for meg var at jeg fikk flere dager med jevn stigning etter 7 dpo da jeg var gravid (litt som de du har) mens da jeg ikke var gravid varierte temperaturene mye mere (mere som en berg og dalbane). Dette kan selvfølgelig være at jeg hadde blitt mere nøye med tempmålingene den syklusen jeg ble gravid i forhold til de foregående syklusene (ble gravid i den 3.syklusen etter jeg begynte med FF). Det trengs litt øvelse og nøyaktighet med de tempmålingene tror jeg.. Uansett ville jeg hatt tempen på de neste par dagene før det er no særlig vits i å begynne å lese så mye av den grafen. Forøvrig fikk jeg utslag på eltest, og også gravitest, på 10 dpo som du er i dag, så jeg var ikke i tvil hos meg... =0) Lykke til!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå