Gå til innhold

Mamma kose pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

ga storesøster beskjed om i dag da vi laget frokost:-) Lille, skjønne jenta vår begynner å bli så flink til å snakke, utrolig hva som kommer ut av den lille munnen hennes. Hun er et skikkelig sjarmtroll, og som dere kanskje skjønner ei skikkelig kosejente som synes at foreldrene skal kose litt mer med hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, det beste en far kan gjøre mot sine barn,er å elske deres mamma¨!

;o)

Barn vil se at foreldrene er glade i hverandre.

Skrevet

Hehe ja de er søte de små. Her har mamma og pappa hatt fast rituale med adjømuss når pappa gikk på jobb. Nå er jo jeg også begynt på jobb og da ble det litt surr i mussinga, så en dag fikk jeg beskjed om å musse farmor (svigermor skulle passe han den dagen) før jeg gikk på jobb. Farmor hadde visst også fått beskjed om å musse farfar her en dag :o)

Måtte forresten le så tårene trillet i morges. Lillegutt skulle i undertøys skuffen til pappan og hente underbukse til han (pappan har dressert opp sønnen til dette da) så henta han frem ei underbuksa løfta den opp og sa se på den STORE underbuksa!!! Hehehe

Skrevet

Hehe, fikk høre noe lignende i morges vi også.... Vi lå fremdeles i senga og slappet av, er så deilig å ikke stresse på morran!! Soff dreiv og styra litt fram og tilbake mellom sitt rom og vårt. Sambo og jeg driver og diskuterer flere barn (eller, jeg prøver å overtale han), også var han litt morsom. Jeg bøyde meg over han og ga han en suss på kinnet. Soff så dette, også sier hun "kosel du pappaen min, mamma?"

Og i går så vi på noe på TV som var ganske morsomt, så vi lo høyt, og da kom hun inn til oss i stua og sa "tøysel, dele? hehehe"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...