Gå til innhold

Jeg ble så paff...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var ute i går.Han var hjmme i 4 tida.Da jeg sto opp i morres sto dataen på og hva ser jeg...................Jo,han har vært inne på finn kjærligheten :(

 

Jeg er så utrolig lei meg,og vet ikke hvor jeg skal sette beina...

 

Hadde det bare vært en leilighet klar for meg en plass....Men hvordan ta dette opp,men ikke minst hva sier man til ungene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansnyligvis har han bare vært nysgjerrig, trenger ikke ligge noe mer i det enn det.

Skrevet

Ville nok snakka med han jeg før jeg pakka sakene mine og dro. Kan hende han har vært borti en reklame... hender meg titt og ofte det.. eller så har han vært nysgjerrig bare.

Skrevet

Stoler du på mannen din?

 

Spør han i en hyggelig tone om han vil bytte deg ut og fortell hva du så på dataen. Ingen ting værre enn det:o)

 

han har sikkert bare vært bursdagsblid og nysgjerrig som hun over her sier.....

Skrevet

jeg hadde nok tatt meg en prat med han..

det trenger ikke ligge noe særlig bak..

Skrevet

som de andre sier..det kan hende han var nysgjerrig..

men hadde det vært min sambo så hadde jeg ikke godtatt det heller

det er snakk om finn kjærligheten og ikke uskyldig morro liksom.

men det er meg da

ville ha snakka med han å spurt han hva han tenker.

lykke til

Skrevet

Føler du at han ikke har vært den samme i det siste? Eller skjedde dette sånn plutselig og helt uforventet,da kan det jo være han har en forklaring,ikke sikkert du trenger å pakke sakene dine enda...snakk med han.

 

Sover han nå?

Er nyskjerrig på hva han har til svar jeg,he,he..

Du må si hvordan det går etter du har pratet med han.

Skrevet

Kan jo bare være at det var et tema på festen som "alle" snakket om og så bare måtte han inn å se hva det var. Trenger ikke å bety noe som helst.

 

 

Skrevet

Til og med jeg, av alle mennesker, har vært inne på "finn kjærligheten"...

 

Men det var for å se om det var noen kjente der:o)

 

Tror ikke mannnen ville tatt så veldig på vei, sikkert vært der han også:o)

Skrevet

lurer veldig på hva han svarer jeg...hehe :)

det er nok helt harmløst :))

Skrevet

Vi har litt problemer i forholdet,og er "sååå"enige om at dette skal vi fikse...

Men synes helt ærlig at dette var en utrolig demper på hele "hærligheten"vår!

Han har ikke bare kommet bort i en reklame,men logget seg inn! Dette er noe jeg ikke ville funnet på å gjort.

Men det blir jo spennende å høre hva han har å si...Grunnen til jeg tar sånn på vei,er at jeg har sett han har "snakket" men ei berte på msn,og det var ikke om været for å si det sånn!

 

Men håper jo selvsagt at det bare var for nyskjerrigheten! Men har en rar mage følelse :-(

 

Han blir nok liggende ei gooood stund til

 

Men takk for svar,litt godt å få det ut:-)

Skrevet

huff da..

ja jeg skjønner du er mistenksom..

ta deg en prat med han du..

jeg hadde vekket han jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...