Mor til en stor og en liten Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Til å skrive høygravid bak nicket mitt. Rar følelse det :-)
♥lurelure♥ Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Så moro!! jeg har gjort det samme, rart ja! merker at det nærmer seg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hvordan får dere forandret nicket????
tyr1977 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Er jeg og det da? Og hva legges i det egentlig? Ser vi har termin samme dag
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer!! Jeg også syns det er rart, neste mål fødeklar
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2007 Hei tyr 1977. Når man har 40 dager igjen til termin er man høygravid og som jeg har forstått det, så er man fødeklar fra man har 21 dager igjen. Spennende tid dette, ja :-) Skal begynne med modningsakupunktur til uka. Har begynt med bringebærbladkapsler, men merker foreløpig ikke noe mere til kynnere eller andre ting etter jeg begynte å ta dem. Regner med jeg begynner å merke mere når jeg begynner å bli moden :-) Lykke til til dere andre høygravide her. Nå er det ikke lenge igjen, dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå