Gå til innhold

Endelig er det min tur


Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å skrive høygravid bak nicket mitt.

Rar følelse det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!!

 

jeg har gjort det samme, rart ja!

 

merker at det nærmer seg :)

Skrevet

Hvordan får dere forandret nicket????

Skrevet

Er jeg og det da? Og hva legges i det egentlig?

Ser vi har termin samme dag

Skrevet

Gratulerer!! Jeg også syns det er rart, neste mål fødeklar :)

Skrevet

Hei tyr 1977. Når man har 40 dager igjen til termin er man høygravid og som jeg har forstått det, så er man fødeklar fra man har 21 dager igjen.

 

Spennende tid dette, ja :-)

Skal begynne med modningsakupunktur til uka.

Har begynt med bringebærbladkapsler, men merker foreløpig ikke noe mere til kynnere eller andre ting etter jeg begynte å ta dem.

Regner med jeg begynner å merke mere når jeg begynner å bli moden :-)

 

 

Lykke til til dere andre høygravide her. Nå er det ikke lenge igjen, dere :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...