Gå til innhold

Vannet og slimproppen har gått!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal på føden kl 11!

Hva vil skje framover nå mon tro?

Noen som vet hva de gjør med de som vannet og slimproppen har gått på, men som ikke har rier?!

Håper på svar så tidlig en lørdagsmorgen!!!;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med de vil sjekke åpning og evt ta ctg. Om du ikke har fått rier imellomtiden, så blir du nok sendt hjem med beskjed om når du skal komme tilbake.

Dvs når riene har tatt seg opp og du har ca. 3cm åpning eller når det har gått 1 til 3 dager (kommer helt an på praksisen til sykehuset) og fødselen enda ikke har startet.

Skrevet

Glemte å ønske deg LYKKE TIL :-)

Spennende tid du går mot nå!!!

Skrevet

Takk takk;) Håper de setter meg igang jeg...*smiler*

Skrevet

He he, forstår deg ;-)

Men det gjør nok ikke det så lenge kroppen ordner opp selv, noe den mest sannsynlig vil gjøre.

Når vannet går hjelper det mye på modningen av livmorhalsen.

Da mitt vann gikk 17 dager før termin tok det 5 timer til riene satte igang.

Tok meg en dusj imellomtiden og slappa av.

Skrevet

Vannet gikk kl 4 inatt, ingen rier enda...*furteleppe*

Skrevet

Huffda, forstår at du venter på riene nå ;-)

Kjedelig det. Vet ikke hvordan praksisen er der du skal føde, men på Riksen blir man satt igang om fødselen ikke har startet innen1 døgn etter vannavgang, men da jeg fødte i Bodø for snart 5 år siden var praksisen der at om jeg ikke hadde født innen 3 dager, ble jeg satt igang......

Skrevet

Da blir det spennende å se hva de gjør på Ahus...!!

Hører fra meg om jeg blir sendt hjem igjen;))

Skrevet

Ja, det må du gjøre :-)

Syns dette er spennede...

Gleder meg til det er min tur. Begynner å bli rimelig lei nå!!

Skrevet

så spennende;D Når har du termin egentlig a?

Skrevet

og hadde du noen tegn før vannet og slimproppen gikk? De siste dagene/ukene/timene? :P Lykke til =)

Skrevet

Åh... Heldiggris!

Jeg vil også...

Lykke til!!! :-)))

Skrevet

Slimproppen min gikk også i dag tidlig etter ei natt med masse harde kynnere og menssmerter. Kjenner tålmodigheten får prøvd seg her jeg går og venter. Vil føde nå!!!!

Skrevet

Du trenger faktisk ikke få noen merkbare rier, selv om de faktisk er der, men nå erjeg litt sent ute å skrive dette da, i og med at du skulle på føden 11.

Men når mamma skulle ha meg og søsknene mine(2 yngre), hadde hun ingen merkbare rier, ikke vondt. Jordmødrene skjønte ingenting, men dette skal visst nok ikke være så uvanlig da!

De tar vel sånn registrering av deg tenker jeg....man skal jo uansett ligge med dette, gjorde jeg ihvertfall!

Skrevet

Vet jeg er litt sent ute, men ønsker deg masse lykke til =)

Skrevet

Ja, sent ute jeg og men ønsker deg lykke til !!!

Spennende!

Skrevet

lykke til!!!!!!! :o)

Skrevet

Back;)

Ble sendt hjem..og kommer ikke riene av seg selv før tirsdag morgen, setter de meg igang!!

Skal innom hver dag før det på kontroller!!

Ingen vondter ennå..bare lekker som ei sil, går med svære sykehusbleier oppetter ryggen!!..hehe!!;)

Men uansett godt å vite at noe skjer innen tirsdag...uhei!!

KLEMMER til dere alle, og takk for alle lykkeønskninger!

Blir vel å se bimmende her inne fram til det..

Skrevet

åhh så heldig du er:=)

tydeligvis at det er ulik praksis på når de setter i gang. på mitt sykehus er det 1 døgn etter vannet har gått.

Men snart har du babyen i armene dine... heldig gris;))

Skrevet

Takker...er både redd, letta, skremt, spent, lykkelig, nervøs og glad!!

MEN gleder meg til å få den lille snella i armene mine;)

Skrevet

Vet ikke om jeg har sett noen innlegg av deg idag, men hvordan går det???

Har det skjedd noe mer siden igår?

Skrevet

Vannet og slimproppen gikk natt til lørdag..og praksisen på AHus er at de setter i gang etter 3 dager om riene ikke kommer!

De har ikke kommet enda, vært på kontroll idag og jenta har det bra i magen, jeg begynner å bli litt sliten bare..men sånn som det ser ut nå, blir det til at jeg blir satt i gang på tirsdag morgen;)) Uff, litt skremmende...

Håper egentlig at riene kommer av seg selv innen det...men men!! Bare venter jeg..

Men litt sprøtt å tenke på at på tirsdag blir jeg mamma...så planlagt, men uforutsigbart på en og samme gang! Hehe;))

Skrevet

hei =) vil bare ønske deg masse lykke til, håper du kommer igang av deg selv strax :D spennede!

Skrevet

Takk takk;)) I lige måde...

Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...