v.n.2 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 hei, er det noen son vil fortelle om den røde tråen i bryllupet sitt?? da tenker jeg på farger og tema som går igjen i bordpynt, invitasjoner, dekirasjoner, osv. jeg klarer ikke bestemme meg for noe ting...
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 fargene vi har valgt er krem og lyse rosa. bordkortene har vi krem farvet papp. pyntet med to ringer sydd på en lyserosa sløyfe som derretter er limt på bord kortet. de to ringene går igjen i Gjesteboka/ gaveboka (bare som stempel) og det er bilder av to ringer på fremsiden av sangheftet. rosa og krem er farvene på rosene i brudebuketten, rosene vil og bli brukt som pynt i kirken, brudepike buketten, oppsatsene og knapphulsblomsten. pynt på bordet vil være krem fravet duk (dunilin), rosa tyll og noe rosa pynt med streng som vi har kjøpt på nille. lysene vil være kremfarvet. eføy vil og gå igjen som pynt i kirken, buketten, oppsatsene og evnt i lokalet. jeg har valgt en krem farvet kjole, brudgommen har krem farvet vest og slips, brudesvennene har og krem farvet vester og slips som ligner veldig på brudgommens antrekk. i bryllupskake pynten rundt kaken og marsipanrosen vil det og bli rosa som går igjen. marsipanen er jo kremfarvet og.
Dane Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Vi hadde temaet høst! Svigermor hadde lagt noen flotte bordkort av et stykke tre og brent inn navn med tyttebær og lyng som pynt. Ellers var borddekorasjonene i rødt, gult, orange med brudeslør og diverse høstplanter. Veldig bra!
Lady78-prøver Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 den røde tråen våres var et bilde av meg..... fra nesen og opp og et bilde av samboer, som vi brukte både på inbydelser og bort kort og på sang heftene, fargene som gikk igjen på inbydelsene og blomstene og i min brudebukett var en litt mørk rosa farge, og hvit... høres litt rart ut men ble veldig stilig, og fikk masse ros for den røde tråden som gikk gjennom alt.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 den "røde tråden" hos oss var røde og hvite roser... jeg hadde det i buketten, han på jakken. vi hadde det også i bord dekorasjonene og på bordkortene og innbydelsene. vi hadde også kubbelys på bordene. de stod i "klaser" på tre. to røde og en hvit.. veldig enkelt og veldig pent...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Vi hadde gåsunger, eføy og grønnfarger. I tillegg spedde vi på med hvite og champagnefargede roser og ranukler. Hvit duk med eføy som snirklet seg rundt på bordet innimellom grønne kubbelys og mellomgrønne lys. Passet godt til årstiden og lokalet.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 MÅ det være en rød tråd annet enn fargene liksom?vi lagde innbydelser i ivory med gullhjerte og gullskrift.Røder roser og hvite duer på kaketoppen,ballonger i gull,rødt og hvite med duer på.Røder roser i brudebuketten og corsacene...hvit duk med ivory tyll i midten,og noen strødde gullhjerter over.røde lys..ivory kjole. høres det helt snålt ut,eller greit nok?
Ayla78 Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Vi valgte gull og elfenben vi som våre "røde" tråd . . Veldig flott ble det syns nå vi da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå