Gå til innhold

Angående skatteklasse.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alenemamma fra 30 nov.Da går jeg jo over i skatteklasse 2.Blir jeg da regnet i skatteklasse 2 i hele 2007? Hvis det er tilfelle så får jeg igjen bra med skattepenger til neste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er din situasjon ved utgangen av året som avgjør hvilken skatteklasse du skal tilhøre hele året. Så i ditt tilfelle blir det nok penger til gode...:)

Skrevet

Ja, det er din situasjon ved utgangen av året som avgjør hvilken skatteklasse du skal tilhøre hele året. Så i ditt tilfelle blir det nok penger til gode...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...