Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg blir alenemamma fra 30 nov.Da går jeg jo over i skatteklasse 2.Blir jeg da regnet i skatteklasse 2 i hele 2007? Hvis det er tilfelle så får jeg igjen bra med skattepenger til neste år.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Ja, det er din situasjon ved utgangen av året som avgjør hvilken skatteklasse du skal tilhøre hele året. Så i ditt tilfelle blir det nok penger til gode...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Ja, det er din situasjon ved utgangen av året som avgjør hvilken skatteklasse du skal tilhøre hele året. Så i ditt tilfelle blir det nok penger til gode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå