nick_339214 Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Lurer på om noen som har opplevd at vannet går kan hjelpe meg litt... Jeg har hørt at en kan oppleve både at vannet plutselig bare detter ut og det er ingen tvil,mens det hos andre bare sildrer litt og litt. Jeg har nå gått av og på med rier som det aldri blir helt tak i i 2 dager,hadde termin 13/9. i dag våknet jeg og måtte (som vanlig) på do og kjenner når jeg velter meg ut av sengen at noe renner ut av meg. Kommer inn på do og er klissete mellom beina og papiret er slimete når jeg tørker meg etter endt do tur. Dette skjedde igjen da jeg snudde neg i sengen for litt siden. Hva er konsistensen på dette vannet? Har alltid sett for meg at det er som vann og ikke slimete? Kan vannet mitt ha gått eller kan vi snakke om slim proppen her? Er i såfall slim proppen et godt tegn på at jeg snart vil føde? Hilsen ei som gjerne vil ha lillebror ut etter hvert...
Mor til en stor og en liten Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Når vannet går er det ikke tvil. Det er rennende, ikke slimete. Men i ditt tilfelle kan det jo være at slimproppen har blandet seg seg med fostervannet hvis det fortsatt renner..... Hvis ikke, så er det nok bare slimproppen. Den kan gå opptil uker før fødselen, så det er vanskelig å svare på om du kommer til å føde snart....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Det høres mest ut somom det er slimproppen som har gått. Siden det er slimete. Vannet, er vann liksom. Jeg hadde vannavgang, men det kom litt og litt, fordi hodet var så godt nede i bekkenet, og fugerte som en propp. Det var som om jeg tisset på meg hele tiden, og jeg kunne liksom ikke "holde igjen". Men siden du har rier, så er det sto sjangs for at fødselen din er igang. Krysser fingrene for deg jeg ) Lykke til!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Sist gang jeg fødte opplevde jeg vannavgang. Det begynte nok litt etter litt, fordi jeg var på dass og tissa og så opplevde jeg at det pluttselig kom ut litt ukontrollert etter at jeg følte jeg var ferdig med å tisse. Da trodde jeg at det var fordi jeg hadde lettere inkontinens i forbindelse med svangerskapet. Men så opplevde jeg en stund senere at det kom ut mer og mer etter at jeg hadde vært på dass. Og så merket jeg at det kom samtidig med rier og bare mer og mer og til slutt silrant det ukontrollert sammen med rier. Da var jeg ikke i tvil lenger om at dette var vannavgang. Og så føltes det så rart, fordi det var så varmt det vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå