Gå til innhold

alle som er gravid for andre /tredje gang osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere det er like stas å være gravid denne gangen? jeg må s at jeg tenker ikke så masse på det enda..men er bare i uke 8 da...sist gikk jeg rundt å tenkte på det dagen lang..hehe.. men denne gangen har jeg foreløbig hatt nok med å ta meg av datteren vår på 16 mnd....

flere som føler det slik?

er jo ikke det at jeg ikke gleder meg liksom... gleder meg masse til å få en baby til..vet jo også mer hva jeg går til denne gangen..... gleder meg enormt mye til øyeblikket babyen er ute og blir lagt rett på magen min..;) det syns jeg var et kjempe hærlig øyeblikk sist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke det, men så syntes jeg ikke det var så stas sist gang heller, da :o)

Jeg synes det er altfor lenge å gå gravid i 9 mndr. Skulle vært noen vi kunne sendt klage til som kunne kortet ned på tiden :oD

Du kan trøste deg med at tiden går litt fortere når man har et annet barn å henge fingrene i gjennom svangerskapet.

Sist var det liksom BARE venting på baby.

Skrevet

sist ventet jeg MASSE..;) men denne gangen tror jeg nok ja at det går fortere..;) sist fortalte vi det til alle veldig tidlig..denne gangen venter vi nok til 12-13 uker..;) så da blir det jo litt kortere på den måten og..

ja kunne godt vært kortere..;) men jeg likte godt å være gravid sist.. og gleder meg masse til magen kommer frem denne gangen..;)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener ja. På en måte.

Nå er jeg 5 uker på vei, og det er bare meg og kjæresten min som vet om det. Og vi snakker ikke så veldig mye om det enda. Ser det liksom litt an enda. Også er jeg redd for at det skal gå galt..

Sist da jeg var 5 uker på vei så visste gud og hvermann det og det var mye, mye mere voldsomt at jeg var gravid...

Skrevet

Jeg var mer opptatt av graviditeten sist, gikk på yoga for gravide, svømming for gravide og fødselsforberedende kurs. Tror jeg leste alt jeg kom over...

Denne gangen glemmer jeg noen ganger at jeg er gravid - i den grad det er mulig. Tenker ikke like mye på det og har vært mer avslappa. Har dessuten mer enn nok å drive med med et barn fra før, så det har ikke vært aktuelt med alle disse kursene..

Er nok ikke så altoppslukende dene gangen rett og slett fordi man har vært gjennom det før og fordi man har et barn som krever en del oppmerksomhet. Har hørt en del si at barn nr 2 krever mindre enn nr 1 rett og slett fordi det er begrenset kapasitet..

Skrevet

Jeg er like glad denne gangen, kanskje mer også!

Jeg fikk svangerskapsdepresjon sist, så det kan nok være grunnen.

Denne gangen har jeg mer energi og er generellt mer glad. Dette gjør at det hele blir en helt annen opplevelse!

Skrevet

Jeg syns det er kjempe stas. Brortsett fra bekkenet så er jeg i tipp topp form og det var jeg ikke sist. Slapper kanskje litt mer av nå.... sikkert fordi jeg går hjemme med datteren min å har noe å sette fingrene i;)

Syns tiden har gått veldig fort,men jeg liker å gå gravid da:)

Blir jo mer sliten av løfting og slike ting,men må jo bare ta ting som det kommer:)

Skrevet

Jeg hadde litt doble følelser til å begynne med i dette svangerskapet. Var både glad og ønsket egentlig ikke å være gravid. Etterhvert har dette kommet seg, spesielt når magen begynte å komme. Har kost meg siden, og gjør det fortsatt. Selv om bekkenet har kranglet litt, blodtrykket er på ei oppover og jeg er en dag over termin:) Veldig koselig med ei lita jente som er veldig opptatt av babyen i magen, jeg blir passet godt på og både jeg og magen får rikelig med kos og nuss:)

Skrevet

selvfølgelig gleder jeg meg over graviditeten jeg og..men er jo akkurat blitt gravid så har jo ikke fått noe mage eller noe... sist jeg var gravid snakket jeg liksom bare om det..no snakker jeg heller om den lille prinsessen min... er hun alt dreier seg om liksom... om dere skjønner..??

Skrevet

Fikk en jente mai-06, å har termin å venter en gutt om 11 dager.

Dette svangerskapet startet helt ok. Tiden gikk å magen ble større å større, men ikke lik forrige svangerskap. Misforstå meg rett, men denne gangen har ikke det å gå gravid vært så viktig som sist. Med jenta vår var jeg jo ikke mor fra før av, kunne nyyyyyte det å gå gravid, å var intedanede å nysgjerrig på alt...

Nå har jeg jo snart hatt 2 svangerskap bak meg, å det andre har vært utrolig kjedelig egentlig.

Jeg har hatt mer enn nok å gjøre med snuppa på 16 mnd, det er så sinnsykt mye som har skjedd med henne.

Jeg stoooooorgleder meg til gutten vår blir født snart, å det blir deilig å bli tobarnsmor, spesielt til en jente å en gutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...