Gå til innhold

Dumt å ta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sovemedisin når jeg for første gang i dag har kjent tegn på modning, med mensen"kramper" i ryggen og smertefulle stikk og nedtrykk i underlivet samt kraftige kynnere ? jeg mener, hvis jeg våkner igjen feks etter 2 timer, så er jo fortsatt medisinen i kroppen og kan ikke se for meg at jeg vil ha krefter til fødselen da.. er ikke såpass optimist at jeg tror fødselen vil starte ikveld, men blir jo litt smågira nå som jeg kjenner at kroppen jobber mot noe!

men jeg har ikke sovet i mere enn 2-3 timer de siste 3 ukene, og dette har ikke vært sammenhengende, men 10 min, så våkne, så 30 min, så våkne osv!

ville dere tatt sjangsen på å ta en natt med sovemedisin for å "lade" opp ? føler jeg trenger det.. eller er det skummelt nå som jeg har begynt å kjenne noe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan komme med innspill ?

Skrevet

all medisin du tar får jo babyen i seg også, så jeg ville hørt m legen ang dette.. om det er noen merker som er "bedre" enn andre el no...

jeg pleier å sitte oppe å se film til jeg blir stuptrøtt, sånn at jeg får sove litt lenger (ikke alltid det funker) og så tar jeg meg en høneblund etter middag bl.a (for å sove litt når jeg faktisk blir trøtt)

andre tips: gå deg en tur, så kroppen kjenner mer forskjell på aktivitet og hvile... drikk varm kakao og spis kjeks.. lese en bok for å få tankene over på andre ting, mye som kværner rundt i hodet når fødselen nærmer seg!

lykke til ! :)

Skrevet

Vanskelig det der.... På den ene siden er det jo greit å være uthvilt til fødselen, på den annen side vil du jo ikke være i koma heller.... Men det er kanskje innsovningspiller slik at du ikke får hangover av dem? Jeg ville ringt føden, jeg....

Hvis du har født før vet du kanskje hvor god tid du evt. har. For de fleste går det jo ganske mange timer fra man får lette smerter til babyen kommer ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...